fredag 20 november 2009

Äntligen fredag

Nu är de äntligen fredag :-) Har inte gjort så mycket idag annat än varit i skolan.
Hade två prov idag. Det första va hälsopedagogik, och de andra va andra delen av engelska nationella. Kändes som att de gick skapligt iaf. Men får se vad jag får för betyg på de. Första delen som var muntligt fick jag VG på :-) Blev så himla glad när jag fick veta de.
Så nu har jag bara en sak utöver nationella som jag måste göra för att få godkänt i engelska. Men de är en lätt sak, så de ska jag fixa.
Sen så har jag lite saker i andra ämnen att fixa. Men de är ändå inte så mycke. Lite har jag hemma nu som jag ska fixa under praktiktiden och jullovet.

Börjar även min praktik på måndag :-) Ska vara på kålhagens förskola i 6 veckor. 4 veckor fram till ju, sen 2 veckor efter. Så sammanlagt så blir de 9 veckor borta från skolan eftersom att de är 3 veckors lov med :) Förutom den 1 december då vi har dom två sista delarna av nationella.
Men de ska blir riktigt skönt att vara borta.
Fast jag har varit borta väldigt mycke pga att jag varit sjuk. Men nu är de en annan sak eftersom att de blir praktik.

Och så är de ju jul snart oxå :) Gud vad jag längtar. Fast de känns som att de är dags att börja köpa julklappar nu oxå. Men de blir ju som vanligt när de gäller mig, väntar till sista minuten med de. Men nästa söndag är de ju 1 advent. Så då börjar jag nog få ork till att sätta igång med julklappshandlingen :) Men är så svårt att köpa när man inte vet vad folk vill ha. Så får börja fråga vad alla vill ha. Vet ju vad jag ska köpa till änglarna mina. Men de kan jag inte skriva här. Dom kan ju läsa bägge två. Och dom kan ju råka kika här när jag skriver =P

Och imorgon fyller min älskling år :) Fast han är inte hemma, utan de blir riktigt firande till veckan istället. Han är ju på kryssning tills imorgon kväll han. Och då är han nog inte så pigg på att bli firad i helgen. Men får se om de blir på onsdag kanske.

Nä nu ska jag sätta igång och städa.
//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar