torsdag 5 november 2009

Jag ser de snöar :-)

Äntligen så snöar de. Som vi har längtat.
Så mysigt med snö. Börjar få lite julkänsla nu =)
Bara hoppas att de fortsätter så att de blir vitt på backen. Men även att de är snö på jul.

Just nu är jag så less på att bli indragen i andra skit.
Förstår inte varför dom ska dra in mig. Har ingen med saken att göra, annat än att jag va på fel plats vid fel tillfälle.
Varför göra en anmälan efter över 1 år? Och varför dra in mig i de? Jag såg inte ens vad om hände. Jag hade fullt upp med mig själv just då.
Aja, inget jag kan göra åt nu. Är redan indragen, så bara att vänta och se hur de blir.

Är så tacksam för att jag har dom i min närhet som bryr sig om mig.
Vet inte vad jag skulle göra utan er. Jag älskar er.

Men just nu sitter jag mest och saknar mitt hjärta. Är så less på att vara sjuk. Får ju inte vara med min älskling då :(
Och i helgen ska han jobba, så då hinner vi nog inte ses så mycke heller. Men de är bara att stå ut tills jag är frisk, och han inte jobbar.

Nu ska jag titta runt lite på internet, sen äta riktigt god mat :)
//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar